Szlak Jeziora Liwia Łuża

Zielony Szlak Jeziora Liwia Łuża to 8,8-kilometrowa trasa po nawierzchni szutrowej, asfaltowej i brukowej, prowadząca po malowniczych terenach dookoła jeziora i rozpoczynająca i kończąca się w Niechorzu.

• Punktem wyjścia jest dworzec PKS i Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej.
  • Dojeżdżając stamtąd do skrzyżowania ulicy Kolejowej, skręcić należy w lewo, w ulicę Trzebiatowską.
  • Ulica Trzebiatowska przechodzi po chwili w ulicę Łąkową, którą należy jechać prosto.
  • Przejeżdżając przez most na Kanale Lądkowskim, po ok. 400 metrach przejechać należy przez kolejny most przy przepompowni.
  • Dojeżdża się następnie do zabudowań wsi Skalno, mijając po prawej stronie ślady grodziska z początków naszej ery.
  • Na skrzyżowaniu przy przydrożnym krzyżu, skręcić trzeba w lewo.
  • Dojeżdżając do Pogorzelicy, na skrzyżowaniu, skręcić należy w kierunku centrum, w lewo.
  • Po prawej stronie pojawić się powinna zabytkowa stacja kolejowa, która jest przy okazji początkiem szlaku „Leśnym Duktem”. Po przejechaniu przez przejazd kolejowy skręcić należy w lewo, na drogę gruntową i jechać nią wzdłuż torów.
  • Kolejnym punktem wycieczki jest przejazd przez most na kanale Liwka. W oddali pojawiają się już pierwsze zabudowania Niechorza.
  • Dojechać należy do ulicy Jeziornej, po prawej stronie mijając niechorski kompleks sportowy z halą sportową.
  • Z ulicy Jeziornej wjechać należy w ulicę rybacką.
  • Szlak kończy się dokładnie w tym miejscu, w którym się zaczął, czyli na dworcu PKS i Nadmorskiej Kolejki Wąskotorowej.

Nie musisz zabierać ze sobą roweru - oferuje je: wypożyczalnia rowerów w gminie Rewal (Rewal Bike System).

Szlak Jeziora Liwia Łuża adres. Sprawdź jak dojechać samochodem czy autokarem, jak dojść na pieszo. Znajdź parking wybierając się do Szlak Jeziora Liwia Łuża, zobacz gdzie w Niechorzu zaparkować samochód lub autokar. Lokalizacja, mapa dojazdu z oznaczeniem Szlak Jeziora Liwia Łuża.